Faceți căutări pe acest blog

Modificare intrare preincalzitor gaze recuperate (poze)


Este una din cauzele care fac ca turatia
motorului la relanti ,sa fie oscilanta.

Aceasta modificare se va face doar
provizoriu ,pana cand veti gasi cauza
aerului fals care intra din motor catre
galeria de admisie.Aerul fals poate fi
de la joja care nu este infipta bine sau pe langa teava care  intra in motor.

In partea dreapta se vede furtunul prin care trec gazele recuperate din motor,
Capatul furtunului va intra in preincalzitorul pentru gazele recuperate.

Acest capitol explica cum se poate face o mica modificare pentru a scapa de acest neajuns care afecteaza turatia
motorului la relanti.

























In mijlocul pozei se poate vedea capatul furtunului care intra in preincalzitor










































Aici se poate vedea cum
am deconectat furtunul
de preincalzitorul pentru
gazele recuperate





Aici in dreapta se afla
teava in care intra joja
de ulei.astfel joja pusa la
loc ,nu trebuie sub nicio forma sa traga aer fals
pe linga ea.











Joja de ulei are 2 inele de cauciuc care obtureaza
teava ,pentru ca motorul sa nu traga aer fals


















Am confectionat o piesa din cauciuc pe care am gaurit-o pe mijloc, prin care am pus o mica teava
din metal (de la sabotii de frana pe spate).
Piesa din cauciuc de fapt este o bucatica dintr-un furtun de alimentare pentru benzina


Teava are  o fanta de 2mm,daca fanta este prea mare,motorul va trage 
prea mult aer fals si va merge rau la relanti




 

Am montat piesa in intrarea preincalzitorului ca in poza de mai jos dupa care ,am pus la loc furtunul.






 Montat furtunul la loc, prins clema la locul ei ,pus joja la loc si gata,acum chiar daca dam jos joja,
sau capacul de la chiuloasa ,turatia motorului nu va fi influentata deloc.





Niciun comentariu: